Fredag

Sitter och lyssnar på Ziggy Stardust och shit vad längesen det är jag gjorde det sist.
Kom hem för en liten stund sen.

Nationellt prov i engelska imorse och det kändes som att det gick rätt bra. Fast det var ju inte direkt någon MVG-text.. Sen var det datorkunskap. Ovanligt segt. (Cajsa har förbjudit mig att kommentera hennes blogg. Vafan. Protest!) Efter lunch var det geografi och på svenskan/historian var det redovisningar. Nu slipper vi Analfabeten - thank god!

Efter skolan träffade jag Matilda. Vi åt glass på Stortoget. Där satt vi en bra stund i solen och snackade, lovely weather! (H) Sen gick vi en runda på stan för att hitta den perfekta avslutningsklänningen till henne. Efter det hyrde vi film och sen åkte vi hem till henne.
Hemma hos henne typ.. åt vi, snackade & kollade på TV. Först Talang och sen Flyga drake. Den var bra, jättefin. <3

Tydligen är det väldigt intressant vad jag ska göra i helgen, därför tänkte jag ta det nu en gång för alla liksom. Imorgon är det ju Västerdagen och jag tänkte gå en runda där om jag lyckas komma upp. På kvällen är det dags för Spyxet, ohyes! :D
På söndag tänkte jag faktiskt bara ta det lugnt - plugga & vila mig så att jag äntligen kan bli frisk!(!!!!)

Och nu är min röst helt borta så jag ska gå och lägga mig. Lika bra..
Godnatt! :*

Kommentarer
CJ

Krya på dej! :*



Och du kaaaaaaaaanske får kommentera i min blogg igen. Vi får väl se x'D..



SES IKVÄLL! (JAAAAAAAAAAAA!)

2009-04-25 @ 09:16:16
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0