Kväll

Filippa och jag ligger i min säng. Hon är också jättesjuk så det gör inget! Hon delar med sig av sin glass och sjunger I'm Yours för mig. :*

Min röst är tillbaka. I utbyte mot den har jag nu fått en rinnande näsa och mer hosta. Mamma har fixat ett busskort till mig. Så nu kan jag åka utan problem.

Senare, 23.13
Nu har Filippa gått in till sig för att sova och det borde jag också. Vi har legat och kollat på olika Bowie-videor. Hennes favvo är också Dancing in the street. Jag kollar vidare. På Be my wife och andra hon inte vill se! x)

Jag kallsvettas. Det kan inte vara bra.. >< Imorgon blir det en lång dag.
Hoppas hoppas hoppas att jag mår bättre!

Nä, nu ska jag dricka te & skriva dagbok! (Franskan är fortfarande inte klar, men jag får väl leka Emma och göra den på morgonen..)
God natt älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0