Måndag

Jag vet att det inte har blivit så mycket bloggande på sistone (måste va 3 dagar sen jag skrev eller nåt..), men ge inte upp hoppet. Jag ska verkligen försöka bättra mig - jag lovar!

Idag är första dagen utan medicin på typ en vecka. Gick bra! :)
Det var rätt segt att gå upp i morse. Franska var först. (Skönt att vi inte har lektionen på 1 timme och 20 minuter denna veckan.) Vi har läxa till imorgon, men jag orkar verkligen inte göra den! >< Sen hade vi SH och sist engelska.

Martin har verkligen höga tankar om oss. I läxa fick vi att hitta ord i en text som inte ens fanns med och nu ska vi skriva vad vi tror en man i Burma på 20-talet tänkte minutrarna innan han hängdes. (Dissade i alla fall alla på Orwell idag! ;D)
Men, det är ju bara bra om jag nu ska själv till England nästa sommar. JAJAJA!!! :D (Även om jag inte tror att jag kommer ha nytta av just vad en man från Burma tänkte! ;D)

Nu ska det bli lite TV-tittande innan jag faktiskt tar itu med franskan. *mutter*

Kommentarer
Therese

Själv så är man ju då sjuk xD jag har skit mycket jag med :S fy känns nästan jobbig vid tanken på det. Iaf jag har ENG, SV, Atbetsätt och lärnade, omvårdnad och ja känns som jag glömt något men hallå vad dum jag är tråkigt för dig att veta vad jag har xD

2008-09-08 @ 16:55:06
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Jojja

Vi ses om 17 dagar...BARA!! OMG :D och nu har vi faktikst beställt biljetterna!!!! Nu finns det ingen återvändo..(ögonbrynslyftet)

2008-09-09 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0