Onsdag

Imorgon ska jag till skolan igen. Det är engelskprov och franskläxa (glosor + text). Känns sådär halvkul, men man kan inte vara hemma mer än en dag - då missar man för mycket!

Jag känner att jag snart måste boka en biljett och åka upp till Marina. Saknar henne så sjukt mycket! Saknar hennes röst och konstiga dialekt som man i början fattar noll av! xD Saknar att ha nån att snacka om Dregen (alla tycker att han är sunkig?! :O) och skratta åt Hipp Hipp vid 3 på natten med. Saknar t.o.m. hennes eviga klagande! x*

Kommentarer
Marina

HAHA mitt eviga klagande. Jag tycker inte det är klagande, du skulle höra mig klaga på riktigt! xD

MEN! Jag saknar att ha din röst i mitt huvud. haha det är inte så ensamt då :$ & jag saknar dig jättejättemycket nu, mest hela tiden. & du kan ju ta med dig någon HippHipp hit om du känner för det? (A)

haha, jag bara älskar det så mycket!

Dregen, är ALLT utom sunkig vafan? Heting där :* & jag erkänner att nu när jag såg honom på nära håll i videon så va han sjukt het där i sin dräkt ;)

lång kommentar?

JAG ÄLSKAR DIG! ( kom hit! ) <3

2008-09-25 @ 10:42:08
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
V

haha roliga dialekt? vad pratar man där hon bor då??^^

folk klagar på att jag pratar konstigt xD

2008-09-25 @ 13:26:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0