Kväll, torsdag

Åkte in till stan och köpte en tidning för 85:- för att den innehöll 6 sidor om Bowie
Gick sen en kort runda i stan innan jag tog bussen hem till Matilda.
Hon var precis som vanligt. Allt var precis som vanligt där. Vi klädde hennes engelskböcker med bilar-papper eftersom jag sa att jag var proffs på det! xD Sen låg vi hela kvällen i hennes säng, drack jordgubbssmoothie och snackade. :D <3

När jag kom hem var Filippa snäll nog att låna ut sin dator. (Jag saknar min..)
Har suttit här sen dess i princip. Orkar inte ta tag i nåt. Kollade på TV med mamma & pappa. Och diskuterade min näsa. Pappa dissar mig hårt! xD ><

Jojja var fantasktisk ikväll. Helt fantastisk. Jag längtar.
Det är bara 2 veckor kvar nu. Kan inte tiden gå snabbare?

Förövrigt är allt lite förvirrat och det ska bli skönt med helg. Då ska jag verkligen UTNYTTJA det! Läxor och stuff borde verkligen göras.

Btw, alla Angelheads! Min mamma träffar Ola typ varje dag och han hälsar alltid glatt och igenkännande på henne. Det ni! Min mamma är såå cool! :D


Kommentarer
viktoria

hihi hur träffar hon honom då? varje dag liksom?!^^



hälsa asg xD

2008-09-12 @ 15:05:10
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0