U2 - Beautiful Day

Dagen har varit riktigt bra! Fast det bra började efter att skolan slutat (nej, mitt engelskprov gick INTE bra! ><).


När jag kom hem hade jag fått en sån avi från posten. Weheeey. Mamma kom och hämtade mig och vi körde till Landskrona så att jag äntligen kunde bli klippt. (Det har gått 6 veckor - mitt hår bli så jävla tjockt att det känns som en pälsmössa! xD)

Marie diggade min tröja och Pia tyckte mina nya hårplaner lät bra. Blev en liten förändring också. (Fast ingen verkar märka det! xD)


När vi var klara där körde vi till Kvantum för att hämta paketet. Då upptäckte jag att träden börjar bli gul/röda - hemskt va? Asså inte att träden ändrar färg utan att jag inte ens märkt det!


Paketet var från Operan. Eftersom dom smörar för mamma skickade dom JCS-affischer. Oh yes. Vet ni hur mkt dom förlorade på det? 91.20 kr! :O

Det finns ett problem though. Det finns ingenstans att sätta upp en affisch! Mitt rum är fullt! Dagens I-landsproblem.


En annan sak som gör mig jättejättejätteglad är att jag åker till Göteborg imorgon. Och träffar Jojja! ÄNTLIGEN! :D Fast tiden har gått skitfort!

Det var väl inte riktigt förrän ikväll som jag verkligen fattat att det är imorgon. Har haft en del resfeber, men det känns som det i princip släppt nu.


Sanna säger:

hahaha, vad fattade du?

Jojja säger:

ATT VI FAKTISKT KOMMER FÅ SES OCH RÖRA VARANDRA IGEN!!!!!!!!!!<33333333

Sanna säger:

åååh, röööööra! ;D

Jojja säger:

faan va underbart att få komma iväg och träffa personen jag älskar mest!


IMORGON SKA JAG FÅ RÖRA JOJJA - DET NI!

Och till imorgon har vi bara en läxa. Är det skönt eller?! :D

Och det är dessutom datorkunskap som är chill! :D

Jo, nu måste jag berätta om ikväll.

Jag och mamma stack till Allhelgonakyrkan för att lyssna på någon JCS-grej. Vem kommer då om inte ULLA THE MATTELÄRARE! :O Med sin dotter. Dom stod och snackade en stund och hon berättade lite om hur Ola var innan när han fortfarande bodde i Rottne och så för hon kom typ från Växjö eller vad det var. Det roliga var att hon berättade typ för oss om Ola "han är prästson, ja det är han faktiskt" och en massa saker och vi visste ju redan allt. xD Men för att vara artiga stod vi kvar och lyssnade!


Sen gick vi in och prästen var jättesnäll och sa att vi skulle gå in och sätta oss fast dom höll på och predikade fortfarande. Jag och mamma satte oss rätt långt fram (INTE TILLSAMMANS MED ULLA!).
Vid halv 8 började det. Regissören, Judas och Jesus 2 var där. Regissören berättade en massa saker. Om upplägget, manus, musik, hur dom ska göra med piskningen och hängningen mm.

Regissören: Egentligen ska jag nog inte berätta detta..
Mamma *högst av alla*: JOOOOOO!!!!
Så sen gjorde han det i alla fall! xD

Jesus 2 och Judas sjöng också. Shit va bra det var! :D Satt bara och log. Allt var så bra. Bra bra bra. Ola är ett geni. Längtar skitmycket efter att se den nu ju!

Ja, sen stack vi hem och fick reda på att Nils åkte ut ur Idol så nu tänker jag bojkotta det. Han gjorde ju det värt att kolla. Fan!

Så, det var allt jag hade att berätta. Nu ska jag dricka te och läsa. Borde packa. Bye!


Kommentarer
Therese

Okej låter skit bra hoppas GBG blr underbart afst klart det blir det väl ;)

2008-09-25 @ 22:46:19
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Marina

VAAAA-AAAART! ska jag börja nurah? blinkblink



Hahah, nej. bäst du slipper det. fast .. jag kan ju inte lova xD & på vintern klagar jag ännumer för det är så jävla kallt Oo

ja-a. åh, vad jag längtar efter dig nu <3 du får komma fort fort innan jag avlider av tristess i denna byn x)

Och ja.ja Hipp Hipp & backyard Babies :D och sen kan vi se Queen dvd:n jag fick av dig ju? om du vill ofc? ^^

Näe. alltså. han va sjukt het! " det känns ju åh vad pajas " :'D <3

Nils, nils .. han är nog nice guy? eller hmm .. ja ja. niceguy? XD

Och jajaja. då göre jag så! ^^ men då fåru lova att svara? blink blink (A) Hahah. gud jag är så flumm right now. ÄLSKPÄLSK! <3

2008-09-26 @ 10:27:57
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
V

jag älskar oxå nils...han är så bra xD



haha jag har oxå en lärare som heter ulla, hon är helrolig faktiskt xD weei vad kul med JCS-affischer, hoppas pinsen kommer ut snart :D

2008-09-26 @ 16:28:33
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0