Tisdag

Men gud va intressant och faktafylligt förra inlägget var då. Vad hände med det? xD Jag hade skrivit värsta långa inlägget (och t.o.m. berättat om min nalle! xD) och så ser jag nu att det inte kom med alls? Bara en punkt? Flebb.

Dagen har varit sådär. Kul franska i alla fall. Fast jag gillar fransklektionerna. Dom är roliga. Frida & jag har kul. (:

Jag har tänkt på en sak.. Alla klagar alltid på Spykens matsal. (När dom säger att den är opersonlig fattar jag inte ens vad dom menar - matsalar är inte personliga! xD) Jag gillar den. Visst, den är rätt liten, men jag syftar mer på folket. Det finns en kille.. Han äter samtidigt som mig på tisdagar och är snäääll. Svart hår & skitsnyggt nagellack (oh, my kind of guy! ;D). Najs! :D

JAG SAKNAR MITT LOCKIGA HÅR! (extremt fejk-smile på bilden! xD)

...ooooch! Alla som inte hört Timbuktu & Dregens nya låt kan göra det här! :D

Kommentarer
Adore

Timbuktus och Dregens låt är braaa!

Jag gillar när dom pratar mitt i ^^

2008-09-24 @ 13:50:23
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Marina

Nämen åhh. så söt du är! :'*

Kalla mig sepe men jag blir glad av den bilden! x)

& den är ju bra.bra.bra! timbuk&dregen-låten alltså ;D <3

2008-09-24 @ 14:11:24
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0