Sjuk

Jag är sjuk. Jag som nästan aldrig blir sjuk.. Åh!
Min hosta har blivit lite bättre under dagen, men nu har jag i princip tappat rösten. Känns inte så kul för då kan jag inte sjunga med när jag kollar på Simon and Garfunkel: Live in Central Park. Andra gången jag ser den nu.
Får seriöst gåshud när han säger "Ladies and gentlemens.. Simon and Garfunkel!" .
Under vissa låtar gråter jag nästan. Som "Bridge over troubled water".
Det var så mysigt igår. Då satt jag, mamma och pappa och kollade på den. (Tyvärr förstörde min hosta och problem att andas lite, men man kan ju inte få allt! ><)

Nu väntar mitt te.

Kommentarer
Marina

Det var en kille som sjöng den på tommys begravning. så sjukt jävla fin låt <3

Sv; DU SKÄMTAR?! ;O måste ringa mamma och be henne köpa den idaaag!

haha jag ska rädda din blogg! för jag är .. DAMDAADAAAM! SPIDERMAN! ;D

och jag vet varför just du inte kommenterat så du är förlåten ; eller visste gjorde jag väl inte men jag anade varför.

Hoppas du blir bättre snart hörru! drick mycket te med honung. det är ju himla bra (: och
jag älskar dig *<3

2008-09-04 @ 12:57:23
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0