Natt

Sitter och slökollar på Bridget Jones dagbok. Borde väl egentligen bara gå och lägga mig! Sitter och väntar desperat på att någon ska svara på mina sms, men det lär väl inte hända.
Skönt med D-dag. Borde egentligen plugga mer än jag verkligen gjort. Får ta det imorgon.. Geografi, matte, franska, datorkunskap och engelska.
Min hosta är i alla fall lite bättre - alltid något! ;)
Andra saker som hänt idag.. Ehm, jo! Jag fick äntligen min Ratt-skiva som jag väntat på i typ en månad.

Idag är det 20 dagar kvar. Låter som en evighet i mina öron, men det går nog snabbt dit. Hoppas jag. Behöver verkligen det! :)

Kommentarer
Marina

JAG SAKNAR DIG! <3

jag önskar att det snart vore februari.

en hel evighet bort ..

2008-09-08 @ 07:10:09
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0