Måndag

Det var skitsvårt att somna igår. Eller ja, idag blir det ju! Gick och la mig runt 1. Var inte ett dugg trött. Släckte alla lampor, men det blev ju inte mörkt för det! Öppnade fönstret och vädrade, men sen blev det för kallt så jag var tvungen att stänga igen. Skrev dagbok och när det inte fanns mer att säga läste jag. Blev inte ens trött då! Då finns det bara en lösning på problemet..

Sov en timme längre än planerat - och hann ändå med en tidigare buss. Hur lyckas jag? xD Hur lyckas jag duscha och tvätta håret (2 ggr eftersom det var så smutsigt..), leta upp en BH längst ner i en IKEA-kasse, stryka en kjol och en tröja, äta frukost, föna håret, platta håret, sminka mig, klä på mig och kolla på en nyhetssändning på 50 minuter?

Sen jag kom hem har jag hunnit städa rummet, dammsugit och dammtorkat.
Effektiv dag! Ska snart belöna mig med lite TV innan jag börjar plugga.
Har lite matte och massa historia. Har även datorkunskap och lite engelska.

Har för övrigt fått tillbaka min dator nu. Känns skönt.  Så nu kan alla förvänta sig kommentarer och långa konversationer igen! Bra va? ;)


Kommentarer
Marina

I only date superheros är ju som gjord för mig xD

Och jag ska åka med mamma nästa fredag och shoppa. ÄNTLIGEN! xD



och ÄNTLIGEN! får du tillbaka din dator! :D <3

2008-09-16 @ 07:04:24
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Marina

Jag tycker också han är lik någon men kommer itne på vem! sjukt söt är han iaf <3 ^^



Ja .. jag tror det iaf för jag känner igen att någon sagt så. DET! är något det! :D

2008-09-16 @ 07:38:53
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
viktoria

shit vad du hann med..jag brukar alltid undra var min tid tar vägen. Man har massor med tid och så POFF är den borta

2008-09-17 @ 16:31:28
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0