Måndag

Jag är hemma igen.

Jävla deppdag det varit idag. Allt har typ varit jobbigt. Det är alltid jobbigt dagarna efter att Jojja och jag skilts åt, men denna gången var det extra jobbigt! Allt jag ser påminner om henne. Så fort folk säger något vet jag vad hon skulle sagt. Och när jag går på stan finns det ingen hand som letar efter min. (Jag sträcker desperat ut min, men det finns ingen som tar den!) Jag saknar att bara titta på henne och veta exakt vad hon tänker.

Läxorna är många. Herregud, jag tror jag drunknar bland alla. Har inte tid att göra nåt denna veckan. Matilda åker till Göteborg på lördag och kommer hem en vecka senare, men sen är det cup och som vanligt dröjer det veckor innan vi kan ses. Fan.

Imorgon är det skolfoto. Har inga kläder som duger. Pappa sa att jag måste ha nåt ballt som visar vem jag är. Jag har inget ballt som visar vem jag är? ><

Jag visade min datorpresentation för Filippa.
Jag: ..och så har hon cellskräck.
Filippa: Vaa? Cellskräck? Det kan man ju inte ha - då är man ju alltid rädd!
Hon kopplar direkt till cellerna i kroppen. Smart! ;D

Nu ska jag fortsätta hetsdricka kaffe och plugga klart. Eller ja.. jag hoppar geografin, matten och franskan. Samhäll måste prioriteras.

39 dagar kvar. Och sen 53 till gången efter det. Shit, va långt. Jag hinner dö.

Kommentarer
V

haha vilken skön kommentar xD cellskräck xD

2008-09-30 @ 15:51:09
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0