Igår

Min förkylning har blivit värre efter igår. Att gå ute i regn med en kavaj som inte går att knäppa är inte det bästa när man är sjuk.

Igår var det ju "klassträff" i Stadsparken. Först var det bara jag, Jonatan, Martin och Rasmus där. x) Vi gick runt lite där för att mata ankor och hitta dom andra. Dom andra kom lite senare. Vi satte oss i en ring vid fontänen. Typ en timme senare togs det fram vattenpipa och sprit. Då stack jag, Rebecca, Frida, Lovisa och Elin. Till BK för "vi är inte fjortisar"! x) Satt där och snackade i en timme. Sen kom Anna från Malmö och gjorde oss sällskap och vi satt där en timme till tror jag. Det var jättetrevligt och kul. :) Sen skulle Elin hem så vi följde henne (och stack innan Frida tog sönder mer saker..) och sen gick vi för att ta Fridas och Lovisas cyklar. Då började det ösa ner. Så vi ställde oss och skulade under taket vid Herr Andersson (eller vad det nu heter..?) och Rebecca började snacka med en trea från Spyken som skrämde upp oss om hur jobbigt SP blir om 2 år. (SHIT!)
Vi fortsatte gå och träffade Anton som var på väg hem från Stadsparken. Stod och snackade med honom en stund. (Hjärup *host*, sorry! xD) Snackade lite till och sen gick vi till Botulfs där dom andra snällt väntade på min buss i en kvart! :) Under tiden hade vi lite underhållning! xD

Japp, det var i korta drag vad som hände. Sen kom jag hem. Drack te, kollade på SATC, vaknade vid 1 av att jag somnat framför andra avsnittet. Fick ut mina linser och bort det mesta av sminket innan jag gick och la mig.

Kommentarer
Jasmin

Elin, hon var trevlig och snäll va? :)

Hälsa henne från mig, säg att vi saknar att ha henne där! ;D

2008-09-06 @ 09:50:11
Anna

vad händer idag då?!

2008-09-06 @ 09:57:20
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0