He was my brother

Jag märker att det inte blir så mycket bloggande nuförtiden. Jag vet faktiskt inte varför.. Det är inte så att jag inte har tid - jag har inte ens några läxor! Men min dator är sönder och numera prioriterar jag andra saker.

Igår var jag ute och gick. För att rensa huvudet och få lite frisk luft. Det resulterade att jag gick hem till henne, men vände innan jag kom fram till dörren. Jag vill inte vara jobbig. Så jag gick hem.

Min hosta blev värre idag. Det är nog TBC. Jag är helt säker. Fast mamma tror inte på mig! :( Dagen blev i alla fall bättre under bilden. Jonatan är en djup människa! xD En djup människa som inte kan hålla reda på sin väska! ;D
När jag kom hem såg jag att mitt Ginza-paket hade kommit så när mamma kom åkte vi och hämtade det. Yesyesyes! :D
Nu ska Jojja berätta om hur det var igår! :D

They shot my brother dead
Because he hated what was wrong

He was my brother
Tears can't bring him back to me
He was my brother
And he died so his borthers could be free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0