Fredag

Pappa har precis hittat Filippas hemliga gömställe och han är inte glad. Det har möglat. Och nu luktar allt mögel. HAHAH, pappa är sur - Filippa sover. Jag ska nog snart följa hennes exempel.

Det blir nog ingen kulturnatt för mig i år. Har ingen lust (det brukar ändå alltid vara astråkigt!) och dessutom inte hittat någon att gå med. (No way, alla mina kompisar bor ju här och inte 60 mil bort! *suck*)

Jag längtar tills jag ska flytta till London. Då kommer alla mina bästisar bo nära och prata den finaste engelskan som finns. Vi ska dricka massa Earl Grey och ha det sådär underbart som man alltid har i London! :'D

Idag har mamma fixat biljetter till Robins. Yes! :D Har en extra biljett till vem som nu vill joina. Anyone? (Detta är mest riktat till Jasmin iofs! ;D) Och mamma har även luskat till sig JCS-saker. Weheey, min mamma är snällare än din! :D

Har börjat skriva igen. Tror det är bra. Det känns bättre i alla fall.
Man ska inte strypa sina behov. Fuck me.

Förövrigt är det bara en vecka kvar nu. Ska bli så jävla skönt att komma iväg från Lund. Bara för några dagar. VI HAR BARA VARANDRA, VI HAR BAARA VARAAANDRAA! (8) Det finns lite hopp. För kanske, kanske, kanske finns det något värt att kämpa för!

Nu blir det Vänner och en kopp te i sängen innan det är dags att sova. Helg känns skönt och passande.

Är det verkligen fred vi vill ha?

Kommentarer
Jasmin

ÅÅÅH ROOBINS! :D

2008-09-20 @ 12:26:15
Jojja

SNAAAAAAAAAAAART!!!! :***

2008-09-20 @ 13:16:09
V

finns det jcs-saker?? vad??

2008-09-20 @ 21:17:47
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0