D-dag, torsdag

Idag är det D-dag. Det betyder att jag är leeedig! :D
Ska åka in till stan vid 15 och leta efter en Bowie-tidning.
Sen åker jag vidare hem till Matilda. (Har inte bestämt hur jag ska
göra än, men jag hoppas det löser sig när jag kommer dit!)

Saknar Marina extremt mycket. Verkligen jättejättemycket!
Hon är så mjuk! Allt annat är kallt och hårt! ;*

Finns egentligen inget mer att berätta. (Gud, vad ointressant liv jag har!)
Mamma sa att vi kanske kan gå på Melodifestivalen i Malmö. Så kul det hade varit!

Idag är det 15 dagar kvar. Jag längtar!

Kommentarer
Marina

Hittade du tidningen? :D



Och, ah. jag saknar dig så sjukt extremt jävla mycket så du anar inte! jag måste träffa dig fort annars kommer jag inte klara av vintern. det lovar jag <3

2008-09-11 @ 20:34:27
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0