Torsdag

Idag åkte mamma till Berlin. (Jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk. Tycker att det är rätt skönt att vara hemma!) Var och lämnade av henne och sen stack jag och handlade med pappa. (Nutella, kräm, sura bilar och allt annat extremt onyttigt man får när mamma inte är hemma! ;D) När vi kom hem åt vi min favoritmat (korv & makaroner ffs! xD) och sen kollade vi på TV. Vem var där om inte MAMMA?! xD Haha, vi blir aldrig av med henne! ;) (Aaah, mamma! :*)

Dom visade lite bilder från JCS ikväll också.. Det ser bra ut. Det är ju inte alls samma sak att sitta och glo hemma på Ola som krälar på marken som att se det live. Herregud, det var ju långt ifrån så bra som Allhelgonakvällen!

Idag berättade franskläraren att hon var gravid. Men hon smög in det lite snyggt sådär mitt i en genomgång! xD Först sa hon det på franska och sen översatte hon det. "Jag är gravid - det kanske ni sett?". Nädå! Du är bara jättetjock om magen och inte alls gravid i sjätte månaden! Jag vill inte ha nån annan! Hon är bäst efter Fredrik ju!! (Ingen kan slå Fredrik! :*)

Ehm, jaa.. Mer att berätta? Jag har tagit sönder min mobil. Nu är det en fet spricka i den. Eller det ser mer ut som ett K-kryss. Rakt över mitt ansikte. Mitt glada ansikte bredvid Matildas. Tack! Fast jag får väl skylla mig själv.. (Var tvungen att avreagera mig!)

Jag älskar när Paul Simon kallar Garfunkel för "Arty". "It's a song about loneliness. It's called I'm a rock!". Tack som fan för dom. Jag hade inte överlevt denna veckan utan dom! :*

HÖSTLOVET NÄRMAR SIG! :D

Lördag: Klippas
Söndag: Mamma kommer hem (Plugga?)
Måndag: High School Musical 3 med Filippa (?)
Tisdag - torsdag: MARINA!!! :D
Fredag: Vila (Plugga?)
Lördag - Söndag: MATILDA! :D

Så ser mitt lov ut än så länge.. Om nån vill hitta på nåt lördag eftermiddag, söndag eller fredag så är jag all yours! :*

Sen har det inte hänt så mycket mer. Pratade med Jojja idag. Hon har enskild rätt till vissa delar på min kropp! (; Fan vad jag saknar henne! Går typ sönder lite mer varje dag. Imorgon är det bara 2 veckor tills vi träffas. 2 veckor måste jag väl klara? Kanske.. (Och om en vecka firar vi 5 månader! ;D)

Ska förresten på sån hälsokontroll hos skolsystern kl 08.25 EN MÅNDAG. Gaah, min sovmorgon till 10 försvann. Skulle egentligen ha det under en mattelektion, men skulle redan till lasarettet den dagen så..! Jag vill inte.


Kommentarer
V

nej när var din mamma med?? :D

jag såg ju nyheterna..kanske jag såg henne :D



2008-10-23 @ 22:21:39
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0