Torsdag

Någonstans längst ner, under alla läxor, ligger min planering. Den har sen länge spruckit...

Istället tillbringade jag min kväll med Matilda. Vi gjorde inget speciellt. Snackade typ. Skulle egentligen luncha med henne med, men nån kund tog upp all hennes tid så min lunchrast räckte inte..
Hon tvingade med mig till Netto. Jag tror jag har varit där 5 gånger i år. (Vilket får mig att må lite dåligt - deras affär ska inte uppmuntras!!)

Snart är det helg. Det ska bli sjukt skönt. Jag har noll grejer inplanerade - fattar ni hur skönt det är? Visst, måste plugga skitmycket, men just nu gör det inget.

Scrubs börjar om en kvart. Ska nog kolla igenom datorredovisningen. Bara för att liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0