Lördag

Jag har tråkigt. Det finns inget att göra. Det känns skitkonstigt att säga det. Har nog inte kunnat säga det på nästan 2 månader.. Jag har läxa jag måste göra under lovet, men jag måste ju faktiskt inte göra dom idag.
Har redan varit uppe i nästan 6 timmar eftersom jag varit Landskrona och klippt mig.

Mamma kommer hem imorgon. Pratade med henne igår. Hon har köpt en Beatles-tröja till mig. Och badges. Och en skinnkjol. Och Inger har sett Bowie i Malmö! :O (VARFÖR HAR ALLA DET UTOM JAG?! ><)

Kan ingen rolig logga in på msn? Snälla?

Who are you to criticise her? Who are
you to despise her?
Leave her, leave her, let her be now
Leave her, leave her, she's with me now
If your slate is clean - then you can
throw stones
If your slate is not then leave her alone

Kommentarer
V

va?? david bowie?? :O

2008-10-25 @ 20:59:31
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0