Tisdag

What a day..

Trött imorse. Lite extra fix för att dölja allt. Tog en tidig buss till skolan, flaggan var på halvstång.
Matteläraren grät, samhällsläraren grät, geografiläraren grät nästan (vilket är unbelieveable med tanke på hur glad han alltid är annars!). Stämningen var dämpad. Alla var deppiga. Jag mådde illa och hade andningsproblem hela förmiddagen. Efter lunch blev det något bättre..

Lina la till fler saker till provet. *suck* Jag måste verkligen plugga hela natten! oO Har svenska jag långt ifrån är klar med - inlämning imorgon, engelska jag inte börjat på - inlämning på torsdag och franskprov på torsdag. (Har jag hamnat i helvetet?)

När jag var mindre var jag övertygad om att jag kommer få högsta betyg i allt när jag tar stundenten. Tss.. Om jag inte hade känslor eller fritid så. Men nu har jag båda så bye bye MVG i allt! ><


Kommentarer
Anonym

Ush, alla på vår skola har med gråtit, både lärare och elever. Helt sinnes :/

2008-10-07 @ 18:03:06
URL: http://jagelin.blogg.se/
V

varför grät alla? :O

2008-10-08 @ 15:06:51
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0