Tisdag, kväll

Jag känner att det går sådär med pluggningen.. Får ta ett rejält tag nu och sen sova. Sen får jag sitta 10 timmar imorgon istället.. .__.

(Historian är halvklar, engelskan är halvklar, svenskan är nästan klar.. Jag kan fixa detta, right?)

Ska sova med Filippa inatt igen. Man sover bättre då. Det är liksom hon och jag och en flygande blå gris över oss. Hon är världens underbaraste människa! (Hur kan jag fått den turen att få världens underbaraste människa som lillasyster? ;D)

Okej, måste fortsätta. Fan. Varför är gymnasiet såååå himla mycket jobbare än grundskolan? Vavava?
Kill me, kill me now!
*härmar Joey i "The one with Joey's big break"*

Kommentarer
Aino

Klart du klarar det ;* Hoho, älskar det avsnittet x)

2008-10-22 @ 07:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0