Tisdag

Jag stör mig på en grej.. Varför kommer Last Night I Had The Strangest Dream efter You Can Tell The WorldWednesday morning, 3AM? Det är ju jättestörigt! Grr..

Ni vet hur man brukar kolla på personen bredvids iPod för att se vad den lyssnar på? Idag satt jag bredvid en som BARA lyssnade på Ark. Puss på henne! :*

Well, det har varit en rätt bra dag idag. Slapp lite av matten för jag tog en spruta. Då fick man godis. Sprutan kändes inte ens! xD Fick inte tillbaka geografiproven idag, dom kommer förhoppnignsvis på fredag. Snälla, ge mig bra?

Men! En god nyhet idag är ju att Backyard fucking Babies har släppt sin vinter-vårturné! :) Om jag har tur kan jag se dom 3 gånger inom loppet av 3 veckor. Hade varit rätt gött ju! ;D

Innan kändes veckan lugn, men nu blev den genast stressig när vi fick mer idag och jag inser att jag inte hinner! Faaan. Får sitta halva lovet och plugga också eller? ><

Nä, usch. Nu fick jag panik (vad var det jag sa?) igen. Måste få tag på Caroline också.

Kommentarer
V

haha jag brukar alltid hamna bredvid såna som lyssnar på typ pojkband xD

2008-10-21 @ 21:36:26
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0