Söndag

Jag måste vända detta. Vända det till pepp istället. För det är nu det börjar.

I helgen har jag:
- Städat toaletten
- Städat mitt rum
- Dammsugit
- Dammtorkat
- Skrivit historian
- Gjort engelskan
- Gjort svenskan (halvklar)

Har även en massa frågor på geografin som jag ska öva på i veckan och Filippa har varit världens superlillasyster och suttit och förhört mig på alla afrikas länder - om och om igen! (Det minsta jag kan göra nu är väl att ta med henne på HSM3? xD) Känner inte samma söndagsångest som jag brukar. Det är såhär det ska vara. F.o.m. nu ska jag vara välplanerad och före med allt. Lär väl spricka imorgon?

Imorgon får vi även tillbaka franskprovet. Kändes verkligen inte bra.. Det enda jag känner att jag faktiskt inte suger och är efter i är gympa (kan ni fatta!!?) och datorkunskap.

Men det är nu det börjar. Nu ska söndagsångest ändras till måndagspepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0