Onsdag

Varför måste vi börja med matte 3 dagar i veckan? x/ Jag ska vara helt ärlig, jag nickade till på matten idag. Jag satt och glodde ner i mitt block där alla tal bara dansade runt och helt plötsligt somnade jag. Kul med matte..!
 
Eos var inte ett dugg bra. Mådde illa hela dagen och det blev ju inte bättre av att komma dit idag. Kan inte säga hur lättad jag faktiskt blev när SG sa att vi skulle ut och jogga 3 km. Jag joggade 2,5 km på 12 minuter - sen ville inte mitt knä mer!

Oh, jag kommer köra så hårt på språkprovet imorgon. Jag vill inte!
Svensk- och engelskinlämningen är långt ifrån klara.

Imorgon är sista dagen i skolan denna veckan. Grymt skönt. Jobbig vecka och jag vill bara sova. Hela veckan har bara gått åt till plugg och att ursäkta mig själv. Så förlåt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0