Måndag

Det var riktigt segt att gå upp imorse. Skulle egentligen gå upp en timme tidigare och plugga, men med tanke på när jag somnade igår var det nog bra att jag inte gjorde det! Som tur var fick jag ett fint sms av Jojja. (Åååh, kom!!!)

På franskan hade vi läxförhör och det fick väl helt okej med tanke på att jag inte pluggat. Fan, jag måste verkligen satsa mer på franskan. Känns som jag nästan prioriterar det minst! ("Vad är Barack Obama?" "Suck, esteter..!" x'D)

Samhäll var kul. Snackade typ bara om Garfunkel. Äntligen någon som fattar det underbara med honom!(!!!!!) Delade upp arbetet vilket ändå känns rätt skönt. Så slipper det sluta som det brukar - jag och någon annan i gruppen gör allt! (*Host* Hemsöborna *host*)

Sen var engelskan inställd eftersom Martin inte var där. Fast såklart hade han gett oss en extrauppgift istället. (Undra om han njuter av att plåga oss? ><)

(Här skrev jag en lång text om min "bussflirt" idag, men sen kom jag på att ingen tycker det är intressant så jag suddade det! xD)

Nu ska jag snart sätta igång och plugga. För en gångs skull har jag inte panik! Alla kanske inte visste det, men jag heter ju faktiskt Sanna Panik Andersson! ><
(Men idag har jag bara matte, engelska, historia & svenska x2! :D)


Kommentarer
Anonym

HEJ! är du intressera av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar :)

2008-10-20 @ 13:31:06
URL: http://ninnaa.blogg.se/
Marie

Hej! Besök och kommentera gärna min blogg, som är den enda som handlar enbart om sångerskan och Idol-vinnaren Marie Picasso!



http:/mariiepicasso.blogg.se/

2008-10-20 @ 13:32:15
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0