Jonas Gardell

5 november släpps "Tillfällig gäst i ditt liv" på DVD.

I min bokhylla står "En komikers uppväxt" (3 st), "Ett ufo gör entré" (2 st) och "Jenny". Över min säng sitter en bild och 2 dikter av Jonas Gardell och på min anslagstavla sitter biljetten från när jag såg honom 20 oktober 2007.

Behöver jag ens säga att jag älskar honom? Han förstår på ett sätt som ingen annan gör. Han är skrämmande bra att beskriva allt. Precis som det är! Inga lögner för att sanningen ska låta bättre.

För allting faller.
Förr eller senare faller allt.

Kommentarer
Amanda

Åh den borde man köpa, här finns en till som älskar honom <3 :)

2008-10-30 @ 08:43:49
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0