IDAG! :O

Om 19 timmar ser jag Garfunkel. 19 timmar baby! *härmar Monica*

Har suttit och lyssnat på massor av musik med pappa och Filippa. När Filippa får välja blir det typ Ebba Grön nästan hela tiden! x) Och när pappa ska välja blir det alltid någon "gammal goding"! xD
Började kolla på "På smällen" men den var så tråkig att jag inte ens orkade kolla klart. Ska snart sova. Lika bra liksom.

Har pluggat noll ikväll - men det löser sig.
Nog.
Kanske.
Förhoppningsvis.
Förmodligen inte.

"VAAA!? ÄR DAVID BA(!)WIE EN KIIIILLE?!"
Fan vad jag saknar Jojja. Så himla skönt med
någon som både kan uttala Bowie och snacka i
timmar om honom! Och som vet saker om honom!

Nu ska jag sova.
(Tur som fan att Filippa kom hem idag!)

Oh right, mamma hämtade mina biljetter till Marina idag. 10 dagar! :*

Kommentarer
V

weei...hoppas du får det jättekul :D

2008-10-18 @ 11:34:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0