Hej hopp!

Pappa ligger i badet.
Pappa *ropar*:
Filippa?
Filippa kommer in i badrummet.
Filippa:
Vad är det?
Pappa: Vad heter programledaren för Doobidoo?
Filippa: Ehm, va? xD
Pappa: Ja, jag har legat här och tänkt på det jättelänge.
Filippa: Lasse Kronér?
Pappa: JA! Tack!

Lite senare..
Pappa: Filippa?
Filippa: Jaa..? *suck*
Pappa: Vad hette barnboken med han som hade kalsongerna på huvudet och köttbullar i öronen?
Filippa: Vet inte. Jag kan fråga Sanna..
Filippa kommer in på mitt rum.
Filippa:
Vad hette han som hade kalsongerna på huvudet och typ köttbullar i öronen?
Jag: Ludde!
Filippa: Aha, tack.
Jag: Pappa?
Filippa: M-hm! *himlar med ögonen*

För er som inte träffat min pappa är detta inte alls kul. Men alla som känner honom fattar nog det roliga med det! x'D

Kommentarer
Therese

ja och nu har jag en lossas så nu är jag också glad :D fast stora syster är också underbart<3 :D

2008-10-03 @ 20:17:28
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Therese

Glömmde ju skriva om ditt inlägg XD din pappa är rolig haha tänk om min pappa skulle göra så XD

2008-10-03 @ 21:01:56
URL: http://lillrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0