Fredag

Godmorgon! :)
Gick precis upp. Är lite stel med tanke på att jag sovit på en madrass hela natten. (Min madrass är inte lika mjuk som Marinas + att jag inte har en skabbig heltäckningsmatta under heller!)
Om några timmar ska jag hem till Matilda. Sover där inatt. Fan vad jag saknar henne!

Den jag saknade mest när jag var hos Marina var Filippa. Låter helknas med tanke på att det är henne jag ändå träffar mest, men det kanske är just det. När jag kom hem och klev ut på stationen såg jag en liten person zickzacka mellan alla vuxna och sen kasta sig om mig. :')

Förövrigt känns det lite stressigt med läxor - igen! Jag har inte börjat på novellen än. Jag har inte ens en idé! Faaaan! I värsta fall får jag ta en gammal..
Läst en bit i Dvärgen, men den är seg. Han är bara så himla arg hela tiden. Och dödar folk och katter. (Låter lite som mig?)

Nu blir det frukost och sen plugg innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0