Fredag, kväll

Idag är det exakt 3 månader sen jag träffade Jojja för första gången. Egentligen känns det nästan lite löjligt att räkna, men jag kan inte låta bli.
På ett sätt känns det helt sjukt att det var 3 månader sen vi träffades för första gången. Och att vi bara träffats 3 gånger i livet. För när vi träffas fyller vi i varandras meningar och det räcker med att jag kollar på henne så vet jag vad hon tänker. Sånt som vanligtvis tar lång tid.
Det är även 3 månader minus 1 dag sen jag såg The Ark senast. Känns mycket längre. Men det är inte lika jobbigt som förra året. Inte alls faktiskt.

Och inte för att skryta, men min datorpresentation var bäst av allas idag. (Och det tyckte alla - ha!) Vet ni hur jävla bra det känns att vara BRA på något? (Sure, jag är bra på PowerPoint som är ett aslätt program och jag kommer typ inte ha nån nytta av det i framtiden, but still!)

Fikade med Emma efter skolan idag. Orkade faktiskt inte sticka hem till henne ikväll. Ska plugga lite nu faktiskt. Sen Scrubs och sen sova, faktiskt. (Jag hör det jag skrivit med Bob Hanssons röst nu - därav så många "faktiskt"! :'D)
Igår somnade jag under andra Scrubsavsnittet och vaknade av att mamma väckte mig 05.30 imorse när hon gick upp. Oups..

Kommentarer
Jojja

Ja visst är det så härligt töntigt att räkna dagarna? XD <33

2008-10-04 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0