Fredag, förmiddag

Sitter i datorsalen. Har datorkunskap, men jag var klar för 2 veckor sen så jag har inget att göra..
Det blir förmodligen fika med Emma i eftermiddag. Och Jasmin om vi har tur (vilket vi nog inte har om jag känner  henne rätt)!

Tandläkaren igår var inte så kul. Dom beskrev ingreppet. Det kommer ta ca 6 månader från det att dom har skurit, vikt upp, borrat och skruvat lååångsamt in. Om det inte är så att jag har för lite ben så att dom måste bygga på mer ben.. USCH! Jag ska till lasarettet om någon månad och kolla det. Sen när dom fixat in en aslång skruvgrej ska den växa fast. (Kommer det göra ont?) Sen ska dom fixa en krona och fästa och SEN är det äntligen klart. Allt detta ska fixas med lokalbedövning!! Herregud, jag kommer dö. Är det värt det?

Kommentarer
Marina

Kommentatorn: "AJ.AJ.AJ"

Men du kommer säkert känna det så himla bra sen när det är över. Det tror jag! <3

2008-10-05 @ 19:52:34
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0