4 dagar kvar

Fick en kallelse från lasarettet idag. 5 november. Då börjar det! Jag är rädd..

Dagen har gått långsamt. Vi lyssnade på nån föresläsning på samhällslektionen vilket var skönt. Bildlektionen tog typ aldrig slut!

Jag vet att det är skittråkigt för er att läsa om mina läxor så idag hoppar jag att rabbla upp det. Låt mig bara säga att jag har myyycket!

4 dagar kvar! :'D

(Och jag är skitsur över detta med Hellacopters. Dom spelar ikväll och, fanfanfan, jag ska inte dit. DOM HAR AVSKEDSTURNÉ I LUND OCH JAG ÄR INTE DÄR!! Förlåt.)


Kommentarer
Marina

Det kommer nog gå bra ska du se! <3

OCH sug med hellacopters! Men, va det typ sissta någonsin? för det hörde jag att någon sa?

2008-10-16 @ 09:21:37
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Adore

Hellacopters spelade på Trädgårn här i Gbg igår.. Men det kostade ganska mkt att gå in.. Så jag nöjde mig med att bara se dom i sommras I Sundsvall ^^

2008-10-16 @ 17:46:02
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0