What a surprise! (8)

Ash, idag är jag trött. Somnade framför TVn igår och vaknade vid halv 2. Då hade alla gått och lagt sig! o.O

Att börja 10 med läxhjälp är inte helt fel! :D Gjorde SO som i princip är klar nu. Och sen skrev jag lite om Fibonacci själv. (Jag vill inte klaga, men jag hatar att arbeta med nån som bara skjuter upp arbetet. x_x)
Engelska, lunch.
Fixade så att vi fick ha slöjd med Nils Karlsson Pyssling istället för idrott. (Milenko ska sänka allas betyg, so what?)

Nils var kul. Och snäll. Han gjorde klart hela WPs hyll/skåp/låda (?).

Salvador ville hjälpa till. Ingen ville ha hans hjälp! XD
Salvis: Behöver du hjälp?
WP: Nää! *bitchblick* NIIIILS!
(Jag har dessutom lite svårt att ta Salvis på allvar. Speciellt efter SNOPPHUNDARNA! XD)

Tog hem min låda idag. Insättningsgrejsemojsgrejen fastnade! :O Tur att inte Ingvar var där *IG*
Nils: Va fin! *är på väg att ta ut insattsen*
Jag: NEEJ! Ehm, den.. är nymålad!
Nils: Jaha, oj.. Men den är fin. Är den lite japaninspirerad? *tar jätteförsiktigt i den eftersom den är "nymålad"*
Jag: Nä..? XD
Nils: Jamen, den är ju röd, svart och guld! (vadå japan? aja xD)
Egentligen var det inte guld, det var damm! xD
För den hade stått där så länge! xD

Borde städa. Borde plugga. Borde duscha. Borde sova. Nä, det blir nog TV istället! ;D

Space Oddity: GLOUND CONTLOL. (MAHAHAHA.. x'D)

(Typ världens sämsta cover. Eller.. det blir ju inte nån cover. Han har
ju gjort om texten! ;D)

(du gör mig nervös)

Kommentarer
Johanna

Alltså. Hm, ett svar:



Man ska ha färgen i så lång tid som möjligt, då håller den sig mycket längre tid ^^



Annars: NILS <3

2008-05-29 @ 22:21:34
URL: http://kramelikram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0