Råplugga biologi är vad som gäller!

Tänkte blogga lite innan jag sätter igång och RÅPLUGGAR!! (vilket jag egentligen borde gjort.. och nu har jag slösat tid på att skriva detta som är totalt ointressant! x-( )

Idag varknade jag tidigt av att kortet på Marina som sitter över min säng trillade ner i huvudet på mig. Det var ju trevligt. ><
Mamma: Oh, vad bra att du är vaken! Det är stopp i avloppet så du kan inte duscha idag. I så fall får du stå och ösa ut allt vattnet och hälla det i vasken!
NEJ TACK! Somnade om och gick upp kvart i 8. Så kan man göra om man inte ska duscha. Smink, kläder och frukost går på 20 minuter. Var på skolan 8.12. Franska, matte, engelska, lunch, SO, svenska och NO. Känner att min läxhög växer.. >.< 

Dagen har väl inte varit så hemsk. Fast jag har så jävla ont i halsen. Ni vet när man har ont varje gång man sväljer eller gapar. *aaaj* (Man försöker verkligen att inte svälja för ofta! o.O) Och smärtan liksom sprider sig från halsen upp i örat? Ja. Så är det! Precis så är det! (Haha, Knut! xD)
Men jag snyter inte ut blod som mamma. *mår illa*

NU ska jag RÅPLUGGA biologi! Sen måste jag leta upp luffarkläder och lite andra kläder. (Fatta mkt kläder jag måste ha med till skolan imorgon! x_X)
Men det får bli senare. I nån pluggpaus. Bloggar nog inte mer idag. (Okej, där ljög jag. Klart jag kommer tillbaka. Vill bara låta lite duktig. x/)

Kommentarer
Jojja

Oh Yeaah! bowie är helgrym och så jävla skön liskom:) han är nog den mest speciella artisten i hela världen, han känns så äkta<3 the ark också såklart! Jupp, på den första konserten..sj då?

Kram på dig

2008-05-20 @ 19:29:38
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0