The Ark från ROSKILDE

Sitter och lyssnar på P3 live: The Ark från Roskildefestivalen. Det är snart slut. Bara Calleth You kvar nu ..

Dagen har varit.. bra. För att sammanfatta har den varit bra. Faktiskt.
Började med att Calle kom och berättade att skriftliga teknikprovet var inställt. Det betyder även: Praktiska teknikprovet framflyttat en vecka! :D
Slutade tidigare för att gå på HELA SKOLAN SJUNGER. (Egentligen borde det heta "Lilla kören + Daniel sjunger falskt'', men nu ska jag inte va taskig.. xD) Fattar inte varför dom väljer lugna låtar ingen kan eller gillar..!

När det var slut träffade jag Nelly, Johanna och Carin. Puss på dom! :*
Eva skulle såklart också snacka.
Jag: Ja, jag praoade ju hos Nelly och dom.
Eva: Nelly, jaha, ja.. Hur är det med Matilda? Vad hände med henne?
Jag: *något förvirrad* Hon började ju i fotbollsklass i sjuan så nu går hon på Svane och..
Eva: Nejnej, jag menar att hon ligger ju på sjukhuset..
Jag: SJUKHUSET?! :S
Ja, efter det kunde jag ju inte koncentera mig. Såklart hade jag lämnat mobilen hemma - smaaart! >.<

Hade matte och fick tillbaka nationella. *skriker högt av lycka* Detta visste ni förmodligen inte, men jag är ett mattesnille! :DDDD
(btw, hatar den sjätte solen >_<)

Valde kemi som specialarbete.
Jag: Jens, har du ingen bra kemibok?
Jens: Nä, det finns inga bra kemiböcker.
Jag: Meh! Du är ju kemilärare! Du ska ju entusiasmera mig!
Jens: Men det finns ju inte det. KEMI ÄR TRÅKIGT!
(Så snälla! Om nån -  vem som helst - vet nåt kul man kan läsa om inom kemi, kontakta mig snarast! )

Lunch. (Vad hade dom gjort med moset? :/) Skyndade iaf hem för att få tag på Matilda. Hon var inte död, yees! :D Sen kom jag såklart försent efter det, men vem bryr sig?!

Filmade discoscenen. Orkar inte ens kommentera detta. Eller hur det går med filmen..
Sen slutade vi och jag gick hem, la mig i sängen och sen lite plugg. (Yes, matteläxa 19 - here I come!)

Scrubs om en kvart, bäst jag slutar. (Tar 15 minuter för mig att ta mig till soffan! xD)


Kommentarer
Johanna

Jag känner ingen människa som är så lost som Jens! O_O

2008-05-29 @ 17:52:21
URL: http://kramelikram.blogg.se/
Jasmin

Jo jesper hah xD

2008-05-29 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0