Tema

Extremt kul tema idag. Spelade in scenen med Calle. "Fet-Drois, det kan jag ju inte säga!" HAHAHAH XD
Tog skitlång tid innan vi kom igång eftersom Calle och Jens hade gömt sig och vägrade komma fram på typ en timme! :O "Snäälla, låt mig vara! Alla vill vara med mig idag!" Sammanlagt spelade vi kanske in.. 1,5 minut? xD

Calle var ju ehm, ja, en bra skådespelare! *host* Han visste inte ens vad han skulle göra! xD
Emma var bäst på att kasta pennskrin. Vår film kommer bli.. speciell! xD

Luffardag idag också. Alla var utklädda mer eller mindre. Trevligt. Får inte glömma att göra min beställning på internet imorgon.

Biologiprov idag ockå och det kändes ändå rätt bra. Får väl se när jag får tillbaka det. Imorgon måste jag och Carro jobba som galningar om vi ska hinna bli klara med vår Skottland-presentation! :O
Nu säger Jasmin att det är sista slöjdlektionen också. Ja, herregud, vilken heldag det kommer bli imorgon! :O

Vet ni vad jag upptäckte igår? Min nalle har gått sönder! Eller ja.. nosen håller på att lossna. Helt sönderälskad. Tuffsig och luktar speciellt. (vägrar tvätta honom.. då dör han :'|) Måste sy fast den imorgon. Fatta ont det kommer göra ..

Nu ska jag sova. Sovmorgon imorgon, yees!

Kommentarer
Jasmin

HAHAHAHAHAH X''D Calle var lätt bäst ju! När han satte örat mot dörren xD

Jag kommer aldrig bli klar imorgon med slöjden, kommer få jobba på läxhjälpen :/ vet d en sak. Min cykel kan jag ta hem imorgon XD

2008-05-21 @ 23:05:39
Marina

sv: nä jag har inte velat byta. men tänkte att jag lika gärna kunde göra det nu så jag slipper krångla sen när jag verkligen vill skriva :p

Jag har ju inte sett mer än 1:a sesongen eftersom jag inte har 5:an men jag ska köpa dom sen när jag kommer till ullared tänkte jag x)

2008-05-22 @ 14:53:31
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Johanna

Guuuud vad jag kommer ihåg när vi lekte med din nalle!



Du visade mej att man tryckte in nosen för att han skulle se sur eller lessen ut. Sen tyckte jag det var så kul så jag ville göra det hela tiden! ^^

2008-05-22 @ 19:55:39
URL: http://kramelikram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0