MIN PAPPA GILLAR THE ARK. FAKTISKT!

Haha, min pappa är söt. Han låtsas att han inte gillar The Ark! Nänä..
Pappa: Vet du vem jag såg i Malmö igår när vi var ute?
Jag: Nej? :D
Pappa: Leari!
Jag: NÄÄ! :O
Pappa: Joho! :D
Jag: Vem var det som kände igen honom?
Pappa: Jag! Tror du nån annan gjorde det? xD
(Bevis 1: Han känner igen Leari! :D)

En dag senare..
Pappa: Kolla på denna bilden *visar JCS-affischen på Ola*
Jag: Ja, jag har redan sett den. Visst är den fin? :)
Pappa: Den är ju helt retuscherad!
Jag: Nä, han är så smal! :O *tänker såklart på det när det handlar om att göra om bilder*
Pappa: Nej, kolla hans ansikte. Det ser exakt likadant ut på båda sidorna!
Jag: Nä?
Pappa: Jo, kolla! *ivrig* Det hårstrået ligger precis likadant på andra sidan. Slingan, exakt samma. Blänket i ögonen, precis likadant! Skägget.. Dom har bara tagit en halva och satt ihop.
Jag: *kollar närmare* DET HAR DOM! :O

Kolla det själv:


(Bevis 2: Min pappa studerar bilden på Ola)

Btw, nu när jag ändå skriver om The Ark. Min mamma har typ fixat så att man ska kunna köpa denna affischen på JCS. Och kanske tröja eller något också. Och hon har även pratat med The Arks presstjej så dom kanske ska trycka upp specialtröja till Sundsvall. Min mamma är fräsig. Och snäll.

En annan sak om Ark. Om dom kör en Europaturné nästa år så har mamma sagt att vi kanske kan åka till 2 ställen! HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ELLER?!! :D:D:D


Kommentarer
Marina

haru inte sett det? iof så märkte jag det inte förns typ några dagar efter du skickat den XD men ändå.

tycker de ä löjligt. kan dom inte bara ha hans två halvor? :p åhh! då kan väl ni köpa en liten tröja till mej som ja kan betala när jag kommer till deeeei? (AAAA) >3 Och jo du har världens bästa mamma!

2008-05-19 @ 18:53:04
Marina

självklart! trycker dom en special tröja vill ja sjlvklart ha en ;D om det nu itne står typ. "jag va i sundsvall och kollade på ark 2008" XD

2008-05-19 @ 19:35:21
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0