Lördagnatt

Nu ska jag nog sova. Natten till idag gick åt till att skriva, skriva och skriva. Ni vet när man sitter och skriver sida upp och sida ner och tillsist tappar tidsuppfattningen? Helt plötsligt, när man tittar ut, upptäcker man att det har ljusnat utanför och att det bara är ett få antal timmar tills man ska upp. Så var det.

Måste förreseten berätta att jag har sprungit 45 minuter idag utan några känningar i knäet. Pretty good, huh? :D

Nu ska jag lägga mig och vänta på att Jareth The Goblin King ska komma och hämta mig! :)

(imorgon blir det massa plugg o.O)


Kommentarer
marina

ohh, vad härit! då måste jag berätta att jag faktiskt utan några problem vågade gå ut och jogga ensam :D + göra lite styrketräning så jag har träningsvärk i både låren och arslet XD

2008-05-18 @ 20:24:52
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0