Lördag

Efter 13 timmar har jag nu vaknat. Är fortfarande lite trött, men jag kände att jag inte kunde sova bort  hela dagen. Det är ju jättefint väder ute och jag har asmycket läxor att göra!

Var hos Matilda igår. Gizela (som btw tycker jag är jättesöt och har en snygg stil! *lycklig* :D) skulle egentligen också dit, men jag orkade inte sitta och vara trevlig mot nån av hennes kompisar. xD Vi kollade på film (''Tretton'') och snackade. Jag berättade allt om lägret och hon berättade allt som hänt under dom dagarna.
Låg sen i hennes säng och snackade. Det var varmt och nära och jag tror jag somnade där en stund! xD Fast jag tror inte Matilda märkte det. Eller jo, kanske. Det är rätt avslöjande när den andra ba "Sov du?" och man ba "NEEEJ" assnabbt! xD

Nu ska jag äta frukost och njuta av solen innan jag ska ta itu med SOn, biologin, svenskan och bilden.  (''It's gonna be a looong day'' - American Outlaws! xD)

Just det, har fått Hemsöborna på film nu också. Ska se den när jag läst ut boken så att bilden förstärks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0