Livet suger, men jag har Marina <3

Har precis skrivt om hela denna dagen, men nu suddade jag ut allt. Det blev för personligt och det finns ju folk från min klass som läser min blogg! (Tro inte att jag är blind, jag ser nog när ni snackar skit! Och tro för fan inte att jag är döv, jag hör lika bra som alla andra och det gör ont - belive me!)

Paniken har kommit, för länge sen. Eller, den lämnade mig väl aldrig sen igår. Måste verkligen somna tidigare idag. Kan inte gå runt i en dimma och undvika människor en dag till. Fan va tur att jag har Marina!

Marina säger:

Och det var det som va så underbart med london. att man glömde allt. Det var bara vi som existerade. det fanns inget utanför london. Så jävla härligt allt va där. Det är sjukt hur mycket man kan älska ett ställe. hur mycket man kan älska en person. <3 Jag är så glad, jag är så glad att jag har dig. Jag blir helt glad bara jag tänker på dig ;'* och jag saknar dig så mycket att jag inte riktigt vert vad jag ska ta vägen. Det känns så tomt utan dig!

Marina är underbarast i hela världen och jag saknar henne så det gör ont! Mitt golv är så tomt och så fort jag gör något känns det som nån saknas. Dom 6 bästa dagarna på länge var med henne! <333


Kommentarer
Marina

Jag blir så .. finns inga ord. Jag blir helt tårögd verkligen! jag saknar dig, jag saknar oss. Jag saknar den jag var när jag va tillsammans med dig. Jag har varit så lycklig denhär veckan, jag trodde inte jag kunde må så bra som jag gjort under tiden med dig. >3 Det är i sånnahär stunder jag önskar att jag bodde på andra sidan gatan så jag bara kunde gå över och krama dig och aldrig släppa taget. Att jag verkligen. på riktigt kunde finnas där för dig anytime.
Allt känns så tomt. innuti mig. du har verkligen tagit en bit av mitt hjärta och utan dig så är den platsen ett stort svart hål.
Jag älskar dig och det är hela sanningen. du är underbarast och jag tänker aldrig låta oss försvinna >33

2008-05-05 @ 22:54:56
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0