"Ja, det kom ut genom näsan också..!"

Mitt hår är kort! Kom på det nu när jag såg min spegelbild i datorskärmen.. Är det inte kortare än vanligt? Ner till hakan ungefär. Nä, det kanske inte är kortare än vanligt. Det är i alla fall snyggt! Snyggast av allas! :D

För alla som är intresserade så har jag äntligen packat upp väskan från Humlamaden nu! XD
Och jag kan dom 4 första sidorna till biologiprovet! :) Förövrigt är det rätt lugn. Ska snart dricka lite te och öva på svenskan som ska redovisas imorgon. Ska bli rätt skönt att avsluta allt med Hemsöborna nu..!
Har även målat mina naglar så att dom matchar mina kläder jag ska ha imorgon! :D Senare ska jag städa mitt rum och kanske stryka. Blir nog inget tränande idag för jag känner att min hals blir inte bra på typ 2 timmar ..

Varför snackar dom om spyor på radion? Osmakligt värre! ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0