I dont wanna run away but I..

Jag har inte pluggat nåt sen sist jag bloggade. Känner att jag inte kommer igång. Kan inte koncentrera mig på plugget. Allt annat flyger omkring i huvudet. Sånt som inte ska det .. Nu har jag 1,5 timme på mig att fixa allt detta. Ojoj, kommer ju inte bli lätt men sånt är livet. För sen blir det TV och sen blir det sova för sen kommer skolan. Nemjååh!

Men som alla säkert redan vet så kommer (inte bara The Ark utan också) Hardcore Superstar till Gatufesten och det gör mig glad! :) 
STILL I'M GLAD, I'M GLAAAD! (8)

(Marina borde logga in på msn.. -.-)


Kommentarer
marina

blaj att jag inte får åka. min pappa är dum! :'(

ock jävla skitjävlaapröv för min msn, jag har provat att logga in med min gamla msn men det funkar itne heller. jag får nog ladda ner msn igen :/ typiskt! alla mina smileysar kommer försvinna. buhuu! >3

saknar deeeeei juuuuh! :'***

2008-05-18 @ 20:31:30
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
marina

OMG! vilken jävla lärare! fyfaaan!!! så kan man fan inte säga till små barn!



Jag saknar dig meeeed! >33 suckbajsdfmnkvvnl! på mitt msn. måste juh funka snart! ahwi, du ä så sötig :



semester? men allt annat haru nog snakkat om jah. WOW mååååste ja få gå på! tjatar sönder han varje dag! bokmässan jah! glömde fråga jenny när hon va här idag .. men jag kan fråga henne på fredag :D hon vill säkert gå!



JAAAAAA! det vill jag :''D åh fan vad glad jag blir nu! närdåå? åh. älsklingaaaaaaar! :'
**





2008-05-18 @ 22:22:38
marina

OMG! vilken jävla lärare! fyfaaan!!! så kan man fan inte säga till små barn!



Jag saknar dig meeeed! >33 suckbajsdfmnkvvnl! på mitt msn. måste juh funka snart! ahwi, du ä så sötig :



semester? men allt annat haru nog snakkat om jah. WOW mååååste ja få gå på! tjatar sönder han varje dag! bokmässan jah! glömde fråga jenny när hon va här idag .. men jag kan fråga henne på fredag :D hon vill säkert gå!



JAAAAAA! det vill jag :''D åh fan vad glad jag blir nu! närdåå? åh. älsklingaaaaaaar! :'
**





2008-05-18 @ 22:22:59
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Marina

sanna: Jaa, men jag förklarar ju. jag är en ESC geek. en stor sån! XD + att jag har skivorna från dom åren så det ä itne så svårt att komma ihåg eftersom jag börjar lyssna på dom innan det nya årets ESC går igång hahahah! fan vad jag är nördig!

2008-05-19 @ 06:56:59
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Jojja

Tjabba! Jag såg hur du kommenterat min blogg, härligt härligt:) är du också ett fan av BOWIE? <3

"cause she's, not sure if youre a boy or a girl"

love it

hejhej leverpastej

2008-05-19 @ 17:01:45
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0