Humlamaden

Humlamaden ser ut exakt som jag kommer ihåg det! Jag sov där pilen pekar. I den sängen, underst. Tillsammans med Johanna.  
            
Ska sova brevid Jasmin och vår plan är att vara vakna hela natten! :D
Har med mig en massa godis och läsk så det ska nog gå! ;D

Ska nog ta bussen vid halv 1 så nu måste jag börja packa och hitta lämpliga kläder så att man inte avlider i solen. Hur fan kunde det bli sommar såhär snabbt?! Nej, jag klagar inte, men jag fick ju ingen chans att ha min superfräsiga vårjacka som jag köpte i London för nu måste man gå i linne för att inte svettas ihjäl!

Frukost var det ja ..
Tjingeling! :*

Kommentarer
Jasmoin

Det kommer bli roligt, klart vi ska vara vakna hela natten! Vi kan dricka kaffe XD Ingvar och Jenny har säkert :P Måtse köpa en massa läsk och godis! >3 Asså jag ahr typ sagt att jag ska städa nu tre gånger. Jag harh inte börjat XD Och jag måste packa :O fast det är inte mycket att packa..

2008-05-08 @ 10:27:20
Bianca

Ska du på läger eller??

Mmmmmm, härligt med det varma vädret.

Kram på dig!

2008-05-08 @ 21:50:28
URL: http://ohscarlett.blogg.se/
Marina

HAHAH skrattar fortfarande åt Humlamaden xD Bzz, Bzz! okehj. sämst humor! XD men ändå. XD HAHAHAHAH okej. nej. nu måste jag iväg till dagis. bajs på det ): Idag vill jag bara va hemma. menmen. kul kommentar. hjdoooooo! >3355665778

2008-05-09 @ 07:56:33
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0