HAHAH X'D

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :D:D ...ojojoj (skrattanfall)

Sanna. säger:

HAAHHAHAHAHA VAD? :D xD

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

näää allt...du kan va så jävla kul...hahahah, va galen ja låter...

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

har typ känt dig i en kvartxD

Sanna. säger:

HAHAHHAHA, du är inte så tråkig själv! xD


Sanna. säger:

Har ni inte bokat? xP

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

nää...xD hahha :D

Sanna. säger:

Kan du inte föreslå First Hotel Strand?
cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

jovisst, låter toppen! sjdå? åker du själv?

Sanna. säger:

Jag åker dit med min mamma..

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

ojojoj..trekant??

Jag försöker få Jojja att bo på samma hotell som mig i Sundsvall. Hon verkar väldigt sugen. DU MÅSTE VISA MIG STÄLLNINGEN DÅ!! :''D

Vi ska i vilket fall som helt gömma oss inne på en toalett när dom kör ut alla. Så att vi hamnar längst fram på The Ark.


SENARE:
Sanna. säger:

HAHAHAHAHHAHAHAH "OM DET ÄR OKEJ FÖR OLA KAN JAG T.O.M GÅ UPP PÅ SCENEN OCH FRAMFÖRA DEN" HAHAHA xD

cause she's...not sure if your a boy or a girl säger:

jupp, va tror du?xD ola e väl rätt ball va?



Kommentarer
Jojja

Klart jag visar dig ställningen! Om det är OK med Ola kan jag till och med gå upp på scenen och framföra den xD jaa..hoppas de finns mysiga bajja-majjor där<3

hahahaha:D:D

2008-06-01 @ 02:37:13
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0