god natt

Okej, nu ska jag försöka sammanfatta denna dagen.
Var ju som sagt hos min farmor och farfar. Orkar inte skriva så mkt om det. Finns inte så mkt att säga om det heller. Vi var 11 personer. Åt och sånt och sen hem igen. Några timmar sådär. (btw är min pappa världens snällaste! :'*)

Jasmin kom hit. Försent såklart. Och jag fick 2 suddin (varav ett var Emmas xD). Jag visade henne lite grejsemojsgrejer på datorn. No details.. xD
Sen stack vi ner till basketpanen på skolan. Fråga mig inte varför? Hur sad får man va som går till skolan på en lördag? x'D (Men till mitt försvar: Det var inte jag som bestämde det, det var Emma, Hanna och Emelie!)

Jag och Jasmin var jätteflumm (*måste vara siiiist* hahahahahahahahahhaha *dör* x'''D) och jag tror Emma och Hanna på allvar trodde att vi var fulla! xD Emelie "visste väl bättre"! (Alltså att man inte blir full på 1 burk 2,25% cider! x'D) Hade i alla fall skitkul! Emma tyckte att vi var jobbiga. Och hon blev sur när jag sa att jag tycker att det är sjukt tråkigt att lyssna på när andra ska berätta om sina drömmar! xD (Men so what att du var bästa vän med Johnny Depp och att ni bowlade tillsammans. Det är en dröm - allt är möjligt där!) Haha, jag ska inte säga vad Jasmin sa när vi var på väg hem! HAHA XD

Eftersom dom andra nere på skolan var lite småpurkna och inte alls lika flumm som oss (+att dom nog tyckte vi var lite jobbga och jag tyckte dom var tråkiga :$) så stack vi hem till mig igen. Sket i att kolla på film. Tänkte egentligen laga och tvätta våra cyklar, men det sket vi i sen när min mamma sa att det fanns glass och is och allt. Så vi stack till Konsum (som tydligen hade öppet till 11! :O) och handlade världens dyraste hallon och nektariner som vi inte ens använde och sen gick vi hem igen.

Träffade en mördare, och Jasmin var livrädd, men han vände och gick igen! xD Efter det var Jasmin rädd för allt! x''D
Försökte komma på lite braiga sanningar, men det var helt tomt! :O
Jag: Varför spelar ALLA musik?
Jasmin: Jag vet bästa anledningen!
Jag: Vadårå?
Jasmin: Det är snart sommar! :D
Sen var ju jag tvungen att komma på bättre anledningar, för den sööög ju totalt! xD

Sen gick vi hem och gjorde VÄRLDENS GODASTE FRAPPISAR!! :DDDD
Underbara var dom. Men vi glömde skriva ner receptet! :/

Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. MEN! Jag fick i alla fall sista ordet innan Jasmin stack hem. xD
MOHAHAHAHHAHAHA!

Kommentarer
Jamsin

En kommentar innan ditt inlägg är klart :D Jag kan receptet i huvudet :D (fler kommentarer kommer senare helle yeah!)

2008-06-01 @ 00:05:25
Jasmin

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA X''D Vi tävlade ju inte mot varandra, jag fick sista ordet bara att du inte hörde det :P



Min anledning var ju att det var Lördag, inte sommar flr det var din! Mahah >33 Och katterna! ;D det du!

Nu ska jag äta en "ticktack" även fast jag ätit tänderna. Bara för din skull :D >333 :****

2008-06-01 @ 00:12:45
Anonym

HAHAHAHA X''D Ätit tänderna, wtf, ceepe. Borstat tänderna ska det stå :$

2008-06-01 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0