Fredag hela dagen! :D

Somnade vid TVn igår igen. Vad är det med mig? xD Pappa kom och väckte mig halv 4. >.<

Hade NO som första lektion. Va fan gjorde jag? Inget.. Letade lite fakta, men hittade ingen.. Bajs.
Engelska och svenska innan lunch. Hände inget av intresse då. Svenskan är rätt tråkig nu. Sattsdelar är jättelätt! xD Subjekt, predikat, indirekt objekt, direkt objekt, bla bla - vi har fattat!
SOn var inställd vilket betydde: 2 timmars lunch. Gick hem och sov.

Satt i datorsalen och spelade ankspel på franskan. Så chill borde alla fransklektioner vara. Fast jag hatar när Stina kommer bakom en och ska kolla..!
(Btw, Stina gillar min parfym! :D
*Jag går förbi*
Stina: Mmm *sniffar* Sanna, du har en jättegod parfym!)

Sista lektion var gympa. Skolkade. Jag hatar trampett och eftersom jag ändå inte tänkte gör nåt så!

Ska förresten till farmor och farfar imorgon. MEN! DET ÄR ENDAST FÖR MIN PAPPAS SKULL!
Jag ska vara trevlig och artig och ha snygga kläder och allt, så farmor och farfar ser hur jävla fel de har (och min pappa ska va stolt)!

Jag kommer dö imorgon. Men förhoppningsvis stannar vi inte allt för länge. Och mina kusiner kommer ju. Kan ju va trevligt att träffa dom igen. Efter... två år typ. xD

Kommentarer
Jasmin

det kommer bli trevligt! Vi får göra frppisar senare, kan ju göra dfet senare på kvällen och sen watcha en film eller ngt? :) >3

2008-05-30 @ 16:45:53
Jasmin

Neeej inte hemma hos mig X'D Här är så bull. Hemma hos dig! :D När? xD + att jag bor så jäävla långt bort, det tycker inte du om. H

2008-05-30 @ 17:18:32
Anonym

Hemma hos dig blir super ;D

2008-05-30 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0