Fiiiiiiive yeaars!

Nu skulle jag egentligen gått upp, men Marinas sms kl 10 i morse väckte mig..
Vad ska jag hitta på idag? Plugga i alla fall. Känner att jag har tagit alldeles för mkt ledig tid denna veckan vilket resulterar i att jag har en läxhög som inte är av denna värld..
Måste handla nåt till mamma också. Har ingen aning om vad och har verkligen ingen lust att sticka ut. Vill bara fortsätta ligga i min säng med fönstret öppet och lyssna på Five Years med Bowie. :)

"Han är min bästa vän. Efter dig då!" Jag vet det. Jag vet att du finns och jag vet att jag kan lita på dig. Jag vet att jag betyder mkt för dig och att du älskar mig. Och jag vet att det är mkt lättare med honom eftersom vi inte är tillsammans på samma sätt. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0