:)

Oj, klockan är redan 17.06! :O Det var typ 6 timmar sen jag skrev det förra inlägget, men det känns som 2 typ. Jag är klar med allt sen länge. Min pappa var mkt nöjd! "Oj, hur ska jag belöna detta nu då? Massa glass ikväll? :D" Min pappa är snäll. Fast lite dum också.
Jag: Är dessa fina då?
Pappa: Ska jag säga ärligt?
Jag: Jaa..?
Pappa: Ehm, ja.. Dom är finare än dom med ansiktena i alla fall!
Jag: Dom hatar du ju!
(Pratade om mina nya strumpbyxor! >.<)
OCH, han dissar mitt "SKOJAR DU MÄ MAAJ?"! Vadå, jag var skitstressad ju! :'O XD

Nä, ni har väl inte fattat nåt av detta kan jag gissa. Nu ska jag plugga. So long!


Kommentarer
Marina

jag fattar jag fattar! xD ;D

jag är itne så korkad som du trooor. " va ha-ha " puttar med armbågen tänkte skriva kisses men det lät så fjortis så. Smmmeeek! ;D :*

2008-05-15 @ 10:36:58
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0