~

För exakt en vecka sen var jag påväg till London! Det var tider det! :'O

Är astrött idag. Filippa kom in igårnatt. Helt förstörd. Grät och hyperventilerade. Snäll som jag är tröstade jag henne och lät henne sova hos mig. Själv sov jag inte så bra.
Denna dagen har inte heller varit så kul.. Fick VG+ på engelska NP läs och hör. 1 poäng från MVG. 1 POÄNG!! :@@
Jenny: Ehm, nämen, detta stämmer nog inte. Jag ska kolla igenom det igen.
Yesyesyes, höj mig till MVG! :D

Jakob gör inget på vårt svenskarbete. Jag känner på mig att jag kommer få panik den sista veckan och sen sitta och göra allt själv. >< Under samma tid som jag var hos tandläkaren, läste några sidor, diskuterade redovisningen med Jenny och skrev en sida om Strindberg så gjorde han framsidan på vår pp. (powerpoint) D.v.s. skrev "STRINDBERG" stort och infogade en bild, som jag är rätt säker på att han glömde kolla källan..

Jag vill inte åka på nån "klassresa" i ett dygn. Inte till Humlamaden, ingenstans! Jag vill stanna i min säng med Bowie och bara tycka synd om mig själv. Tyvärr bestämmer jag inte det själv och om 2 dagar är jag där.. ><
Skulle behöva vila. Från allt! ><
(Therese och jag har förresten tagit en break.)

Vet inte hur många gånger min mamma har frågat vad som är fel eftersom jag ser så "ledsen ut" denna veckan. Shit, måste verkligen gömma det bättre! Var så bra på det innan, men det kanske är för mkt nu helt enkelt?

Nu ska jag fortsätta oroa mig för morgondagen. Ska paddla med WP. Vi får väl se hur det går! xD (kommer ändå förmodligen redan avlidit av cykelturen då!)

Kommentarer
Tessan

Förlåt mig...hoppas att det ska gå fårt!

2008-05-06 @ 20:33:01
URL: http://lillrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0