Blood in your eyes, no surprises

Tänk att det inte finns nån. Inte en enda vettig människa att snacka med ..

Panik, ångest, jag kan inte gå till skolan imorgon. Jag vet inte vad vi har för läxa, jag vet inte var mina gympakläder är, jag vet inte hur dags vi börjar, jag vet inte vilka lektioner vi har, jag vet inget. Jag mår illa. Det enda jag kan koncentrera mig på är det blinkade sträcket som väntar på att man ska skriva något på den vita skärmen. Det enda jag hör är Olas röst. Den jag klamrar mig fast vid.
Imorgon kommer jag dö. (Nä, jag klarar inte en månad till!)

maybe I'll throw all my clothes
into a waterfall
and sit and spy while they all cry

Kommentarer
emms

Jag känner ju inte dig så bra, men du ska veta att jag vet hur det är att må skit.

Om du vill så finns jag här, liksom om du känner att du vill snacka.

Kram :*

Marina

mej? du vet att du kan snacka med mig anytime! jag behöver itne va inloggad på msn, du kan skicka sms. ringa, åka hit med tåg, flyga. ja va du nu känner för. Jag finns alltid här vetuväl. som jag säger. jag aksnek itne förstår men jag kan iaf försöka. & jag kommer stötta dig anyhow. >3 Älskar dej :**

2008-05-15 @ 10:46:46
URL: http://missanpassadx.blogg.se/
Anonym

jag förstår inte vad du har emot vår klass?

2008-05-15 @ 18:57:22
Anonym

Jag mår inte bra av att läsa att du hela tiden mår dåligt.

2008-05-15 @ 22:54:41
Bianca

Nu låter jag som den största fjortis men liksom.... men allstå du är inte ensam. Vi känner ju typ inte varandra men du kan ju prata med mig och andra, som du märker!!! Vi bryr oss om dig.

Puss & kram <3333

2008-05-17 @ 14:04:20
URL: http://ohscarlett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0