DANCING IN THE STREET! :D

Först fötter som hoppar, vissling, Mick Jagger dyker upp och dansar! XD Kameran flyttar sig och filmar Bowie som står en bit upp. Man kan inte sluta le när man ser honom. Aarh, det går inte att beskriva. Bowie hoppar ner och dansar fram till Mick. Sen kommer dom ut, Bowie dansar först baklänges, sen framlänges och sen snurrar båda rundor! :) Bowie sjunger själv ("They'll be swinging...") Närbild. Ansiktena nära varandra. Tillbaka till helbild på gatan. Bowie sjunger själv igen ("It's an invitation..") samtidigt som Mick dricker och rättar till sitt hår! :D Inomhus framför en trappa och Bowies ben åker upp och ut och så! :D Bowie går in och dyker sen upp underifrån! :O Närbild på Bowie och sen kör dom lite löjliga danser! :DDD HAHA, Bowie bitchblickar Jagger. Dans ute sen och zoomning på deras rumpor. SLUT!


Jag vet inte hur många gånger jag har sett musikvideon till Dancing In The Street. Bara idag har det blivit hur många som helst! xD Iaf tillräckligt många för att lära mig i vilken ordning allt händer! XD Måste varit så grymt kul att spela in den.


Nä, nu ska jag nog sova. Ska bara kolla på den igen. Och kanske igen. Och kanske igen .. MEN SEN! Sen ska jag sova! ;D


Kommentarer
Jojja

hahahahxD du är för rolig du!!

Jag har chockerande nog inte sett det där..men nu fann jag lusten att kolla upp det:)

ha de gött<3

2008-05-23 @ 15:04:37
URL: http://jojjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0